Totalul afișărilor de pagină

marți, 1 februarie 2011

Caramels, bonbons et chocolates





Desigur, mi-e bine! Sorb dintr-un pahar cu vin, mă întind leneşă pe o pernă uriaşă, sting lumina şi văd stele. Amuzant, dar chiar văd! M-am decis să schimb registrul, de la muzică am trecut la carte, de la cuvântare la tăcere. Rien que des mots- zicea un cântec... Deci, să nu mai fie cuvinte deloc! Deloc, am zis! Să fie noapte odată, noapte lungă, să fie sunet fără cântec, să fie imagine fără tablou...

Mi-e aşa de bine, mă răsfăţ, mă îmbăt dintr-un pahar deja golit. "Chelner?! Încă unul!" -Mais c'est fini le temps des ręves, daaa, daaa, ajung unde voiam.Câte cuvinte să mai spunem? Câte cotite şi învârtite, câte ardem şi câte păstrăm până la urmă?

Răsfaţă-mă tu, adu-mi ce n-ai mai adus până acum nimănui, fă-mi ce n-ai mai făcut până acum, plânge-mă, strânge-mă, aruncă-mă departe, închide-mi ochii, sărută-mi tăcerea şi tulburarea, zi-mi minciuni, zi-mi poveşti, inundă-mă şi caută-mă sub apă, leagă-mă pentru că sunt rea, bate-mă pentru că sunt arogantă, dar nu-mi lăsa paharul gol! Umple-mi-l, iar si iar, până te voi auzi ţipând... că nu mai e vin, că nu mai e linişte, că avem prea multe cuvinte. Eu? N-ai nevoie de mine,nu sunt reală, nu sunt acelaşi lucru (deja ştiut?), sunt un vulcan care te topeşte! Parole, parole, parole que tu semes au vent...

Desigur, zâmbesc! De ce n-aş face-o? M-am decis, schimb registrul! Mă repet? Taci, e doar autosugestie, de ce strici totul? Mai pune puţin vin, te rog!

5 comentarii:

  1. "Des mots faciles des mots fragiles..."

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi, desigur : "Merci, pas pour moi
    Mais tu peux bien les offrir à une autre
    qui aime le vent et le parfum des roses
    Moi, les mots tendres enrobés de douceur
    se posent sur ma bouche mais jamais sur mon cœur"

    Şi, desigur... să lăsăm vinul să curgă!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dupa ce am citit postarea, chiar m-am gandit, "Sa curga vinul" :)), foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere