Totalul afișărilor de pagină

marți, 22 februarie 2011

Flash-uri

Ultima... speranța

Nici astăzi, când un album
este o legendă,
când un suvenir- e o întreagă
arheologie,
nu ai curajul să-ți deschizi
mâinile și să
mă primești?


Partaj

Ne zbatem amândoi ca leii
în cușca luptei
pentru sine.
Îți dau o parte din credință
și restul... toată,
doar pe mine.


Neputință


Noi? Tot vii sau morți...
Ne desenăm în cercuri
prea rotunde și facem
viața cub,
dar fără uși.


Ateism?

O credință se poate sparge
pe lacrimi- în cioburi.
în răni.
O iubire poate umple
cu durere
iazul inimii.


Lumini în ochii tăi

În măreția ochilor tăi cresc lăcașuri
unde profeții nu m-ar vedea.
În ochii tăi, icoanele și cărțile grele
mă fac să roșesc întru iubirea ta.


Orb

Uite-mă cum îmi golesc palmele
ca să ai loc printre degetele mele.
Uite-mă cum refuz să zbor
ca să stau pe pământ, lângă tine.


Adio!


Uită-mă! Cerul e-atât de larg încât,
daca m-ai arunca și aș rămâne,
nu ai avea cum să mă vezi.


Îmi ești

Doar tu mă faci să fiu
un trecător pe puntea dintre inimi,
o ultimă picătură de sânge, aceea care
umple paharul.
O treaptă din templul tău
sau poate o coloană falnică,
un rid adâncit pe palma mâinii tale,
o cută în jurul zâmbetului tău.
Schița și opera- piatra din piramida ta.

O simplă horă de pământ cu apă.

(2007)

Un comentariu: