Totalul afișărilor de pagină

duminică, 6 martie 2011

Dosarele Secrete ale Femeii




Bărbaţii sunt cei mai sinceri după ce îţi otrăvesc trupul tău de femeie cu vin... mult vin. Devin volubili şi încrezători pentru că au impresia că aburii beţiei femeieşti sunt mai ceţoşi decât ai lor. Dar nu, femeia păstrează fiecare atingere şi fiecare vorbă exact aşa cum s-a petrecut! Credeţi că vinul ne ajută pe noi să explorăm mai degajat relaţia. Dar, de fapt... el doar ne pune masca naivităţii. Şi voi, bărbaţilor, ne credeţi fără să puneţi întrebări.

Vinul roşu ne însângerează şi mai tare instinctele. Nu vrem să devorăm după ce degustăm, vrem să degustăm şi apoi să explorăm. Iubim la nebunie sexul, dragostea sau cum îi spuneţi voi. Le iubim şi cu şi fără beţie. Credeţi-ne că iluziile voastre ne fac şi mai bune jucătoare. "O muzică bună ar relaxa întâlnirea!", serios? "Mă simt foarte relaxată, dar dacă tu vrei să te seduc mai uşor, atunci... să fie jazz!". De ce ne daţi atât de repede nenumărate posibilităţi de a vă cucerii simplist? Femeile adoră să intre în ringul seducţiei şi nu se lasă până nu câştigă. Suntem amfitrioanele jocului care are la bază legea "ţinutului pe jar", a înnebunirii, a exploziilor provocate în bărbat. Femeile adoră să nu fie atinse până nu excită imaginaţia bărbatului. "Îţi place vinul?", "Desigur, dar vreau să bei tu primul... de pe corpul meu." Bărbatul este atras uşor în capcanele nebuniei de femeie.



Nu suntem puternice, dar avem iniţiativă. Nu ne luptăm cu voi, decât prin sclipitoarea putere de satisfacere si prin inteligenţa deseori imprevizibilă. Nu vă dezbrăcăm niciodată, pentru că atunci când o faceţi voi de bunăvoie... e atât de stârnitor sentimenul atingerii scopurilor. Vă dezbrăcaţi repede sau încet, în ritmul saxofonului care ne invită la dansul trupurilor. Dominaţia?! Femeia vrea să domine fanteziile bărbatului, dar bărbatul vrea ca femeii să-i fie dominate mişcările. Dacă se întâmplă amândouă, ies scântei indecente.

Apoi... timpul imprimă în privirea ta (bărbate) râvna şi dorinţa. Ochii îţi strălucesc pătimaş. Ai mei te privesc curtenitor. "Ne cunoaştem?", "Nu, dar cred că m-ai visat de două ori după ce începusei petrecerea bahică singur. Sunt şi fantezia ta neterminată." Te las să mă priveşti, de la tocuri până la buze, de la picioare până la gât. "Mă vei recunoaşte când voi ajunge în ringul tău şi-ţi voi spune că am venit să-ţi potolesc şi să-ţi stăpânesc dorințele şi râvna." Atunci mă vei invita să îmi încep jocul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu