Totalul afișărilor de pagină

luni, 21 martie 2011

Arhetipul sufletului meu de femeie (ANIMA)


Meditaţia a condus la epuizare. Una plăcută care mi-a anulat energia şi care mi-a condus trupul către pasivitate, somnolenţă şi împlinire. Meditaţia este o altă parte pe care o simt orgasmică în momentul în care, savurând singură o ţigară în plină dezordine a simţurilor, ajung să-mi sărut goliciunea pielii atinse de tine. Am aflat, la un pahar de nepăsare faţă de reguli, că nu există seducţia trupului, ci trupul seducţiei. Nu există curiozitate, ci instinctul descoperirii. Nu există doar sexualitate, ci şi completare a gândirii,a personalităţii. Nu există extreme care să se atragă, există nelimitare în idei şi că, dincolo de iubire, există suflet pereche.

Anima- masculinitatea ta mă conduce spre un astfel de arhetip, alegându-l tocmai din egoism. E nevoie de mine ca să ajungi la sinele tău, să ajungi să te simţi complet sau total, pentru că venele mele de femeie te invită să sorbi tot ceea ce-ţi lipseşte. Mă arăt ţie vie şi naturală. Nu ofer din obligativitate, ci dăruiesc, iar tu îmi iei şi trupul şi mintea cu energie şi nesaţ- integrarea mea în personalitatea ta.

Sunt, bărbate, trupul seducţiei tale complete aşa cum îmi eşti şi tu. Seducţiile noastre transced obscenităţile sau erotismul evident. Ajung să transforme nevoia carnală într-una contopită cu spiritualitatea şi cu esenţa sufletului pereche. Întregeşte-mă şi tu, aşa cum ai început să o faci. Atinge-mi limitele spiritului meu naufragiat, completându-ţi ţie libertatea regăsirii. Fă-mă enclavă în trupul tău, una nedefinită, fă-mă lege în ilegalitate şi sfinţenie în păcătuire. Fă din prezenţa mea icoană nepictată încă şi din trupul meu- rodul găsirii trupului tău. Sărută-mi nebunia dincolo de buze moi şi cărnoase, dincolo de umezeala gurii mele care te caută. Sărut-o ca pe-o boabă de strugure necoaptă, dar ispititoare; ca pe-o boabă care-ţi trezeşte pofta şi calicimea.

Eşti, bărbate, trupul seducţiei mele. Căutând pe harta umanităţii, am descoperit că nu există decât unul pentru o altă singură persoană. Tu eşti al meu. Deplinătatea acestei seducţii sfârşeşte pe trupul tău cald, în valuri fierbinţi şi generoase, în desenarea voluptăţii mele carnale pe sângele tău dogoritor. Mă simt în venele tale palpând a desfătare, în canalele lor care te dau de gol, în paradoxul aparenţei mâinilor tale- puternice pumnale sensibile. În jurul tău, privirea mi se deschide odată cu pulpele fremătând, mintea îmi construieşte scenarii savuroase odată cu mâinile care, în erotismul închipuirii, îmi redescoperă dunele ca pentru prima oară. Şi dincolo de ele, mă absorbi, mă adulmeci, ca mai apoi să mă imprimi pe eticheta cenzurată a gândului şi a sufletului tău.

Îmi eşti, îţi sunt!

2 comentarii:

  1. Îmi propusesem să nu comentez, nefiind singură de reacțiile mele. Îmi place foarte mult ce ai scris și sunt surprinsă într-un mod practic incomensurabil. Felicitări!
    Muza ta va ajunge milionară:).

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anca Paul: Mă bucură faptul că reuşesc să surprind, deşi aş putea spune că nu-mi fac un scop din asta, ci doar că-mi stă în fire. Principalul motiv pentru care muza mea chiar va ajunge milionară este faptul că are identitate ghicită şi nu expusă, ceea ce va rămâne mereu interesant şi surpinzător în ochii consumatorilor de artă!
    Îţi mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere