Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 25 octombrie 2008

gene, cioburi, raze... cuvinte mici dar MARI






Tinerete fara batranete

Printre atatia pasi aruncati
pe harta chipurilor
muritoare,
tu te ascunzi intre talpa
inimii mele si calcaiul
neted al iubirii mele
de copil.


Ultima... speranta

Nici astazi, cand un album
este o legenda,
cand un suvenir- e o
intrega arheologie,
nu ai curajul sa-ti
deschizi mainile
si sa ma
primesti?


Partaj

Ne zbatem amandoi ca leii
in cusca luptei
pentru sine.
Iti dau o parte din credinta
si restul..toata,
doar pe mine.


Neputinta

Noi? Tot vii sau morti...
Ne desenam in cercuri
prea rotunde si
facem viata cub
dar fara
usi.


Ateism?

O credinta se poate sparge
pe lacrimi- in cioburi
in rani.
O iubire poate umple
cu durere
iazul inimii.


Noi

Intre un DA si un Nu se ascund,
iubite
Taceri mai inalte decat gandesti.
Intre un Nor si o STEA exista
mereu un EU sau un TU care
incurca regulile
Universului.


Orb

Uite-ma cum imi golesc palmele
ca sa ai loc printre degetele mele.
Uite-ma cum refuz sa zbor
ca sa stau pe pamant, langa tine.


Floare rotunda

Tu mi-ai cules de pe campia
arsa-a palmei mele
atatea vise-impletite-n
Amintiri.


Asa cum mori, poetule!

Sub lacrima ta, poetule
Am inteles ca moartea
E crucea ce calugarul
o tine-n palme.
Nuda, arsa, sfanta.
Sub mantaua lui neagra
Am inteles ca stau ascunse
Cheile Raiului.


Adio!

Uita-ma! Cerul e-atat de larg incat,
Daca m-ai arunca si as ramane,
Nu ai avea cum sa ma vezi!


Ploua tarziu!

Asaza-ma ... pe pragul cerului
Si plange-ma rotund
Sa nu ma versi!


Iubirea mea- pamant murind de sete

Gelos e pamantul nostru
pe ploaia ce-ngana mirsesme,
pe cerul ce varsa vapaie,
pe miri ce saruta mirese.

A secetat fantana de dorul chitarii...


Sfiala

Inca un gand imi bate-n geam,
firesc si simplu
ca o zi si-o seara!
Scurs printre degete de ceara,
eliberat de-orice pacat.
Concret... un gand, amurg, sfiala!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu