Totalul afișărilor de pagină

marți, 28 octombrie 2008

La fereastra sufletului...




DESPARTIRE

Duci in par nisip lasat de lacrimi
si in maini pietre aruncate de dureri.
Duci in spate ploi, pe umar numai
scoici si vant,
pe pleoape-acelasi dor de noi... Doar
scoici si vant.
Cat de aproape sunt!
Cat de departe-i marea de pamant!
Si cat amurg!



CONFESIUNI

Am inteles ca inima bate peste punti de vieti si aripi. Am inteles ca in desertul ei, sangele-i mai sfant ca apa. Si stiu ca pentru a trai cu adevarat, iti trebuie zambet dupa lacrima si puterea de a-ti desena singur aripile pe cer.
Stiam ca amintirile nu se pierd niciodata... nicaieri. Dar am auzit ca momentul e vesnic risipit! Si atunci am inteles ca prea putini oameni cunosc frumusetea vietii si prea multi se lauda ca au parte de ea.

Am inteles ca atingerea privirilor e cea mai desavarsita atractie!


INCEPUT

Intr-un carusel mi-am lasat
bratele sa zboare...
Intr-un carusel orb
mi-am desfacut visele
si credintele
ca sa-i formez usi
si ferestre.
Intr-un carusel nebun
mi-am julit sufletul
cu o coaja de dor
si apoi vantul
mi-a inchis rana.
Intr-un carusel bolnav,
m-am zbatut in fluieratul
noptii...
ca sa nu devin lup.
Apoi, intr-un carusel
cu soare...
strangeam zabrelele ruginite
ale trecutului ca
sa fac coronite din ele...
Intr-un carusel incetinit,
mi-am pictat visele in opere
si operele in vieti scoase
la licitatie.
Intr-un carusel oprit,
am indraznit sa-mi traiesc
propria viata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu