Totalul afișărilor de pagină

duminică, 30 ianuarie 2011

Stare şi nu autocenzură








Unde plouă? Afară sau înăuntru? Contează sau nu e nicio diferenţă?
Rămân acolo unde vreau să rămân,
nu-mi spune că-mi risc... sănătatea,
nu mă îmbrăca, nu mă acoperi.
Te-ai gândit vreodată cât de mult îmi place ploaia?
Te-ai gândit vreodată ce-mi place cel mai mult la ea?

Să fie fulgerele, tunetele, să fie furtuna din vară
sau moşcăiala simpatică din primăvară? Poate toate, poate niciuna.
Poate sunt sadică şi mă joc cu bunătatea ta,
poate sunt nebună şi mă joc cu... sănătatea mea.
Contează?! Omul se schimbă simţitor, observ
că eşti conştient de asta.
Atunci... de unde atâta banal într-o simplă dorinţă_
Ce-i drept, nu am încredere nici eu în ea!
Iar mă schimb? Ţi se pare... doar notific, nu oscilez,
nu cântăresc. De ce să fie complicată ploaia!?

Ok, dar încă nu ţi-am spus ce-mi place cel mai mult la ea...
Complicaţii... poate după aflarea răspunsului
sau după o posibilă îngemănare cu el.
Aşteaptă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu